Contactmomenten met (potentiële) klanten zijn zeer waardevol binnen een bedrijf: van een offerte aanvraag of afspraak inplannen tot complete projecten en klantopvolging.
Onze ontwikkelaars hebben daarom een set aan CRM-tools ontwikkeld waar je als bedrijf prettig mee kunt werken en tegelijkertijd inzicht krijgt in zowel bedrijfsstrategie als marketingkansen en optimalisatie mogelijkheden. De CRM-tools ondersteunen hiermee onze klanten in hun groei en het behalen van hun doelen zonder de inzet van extra personeel.
Op deze manier blijf je gefocust op je eigen vak en doen wij online de rest voor én met jou.
Wat begon als het bijhouden van contactmomenten, aanvragen en leads op de website, is uitgegroeid tot volledige CRM-tools. Hiermee zetten wij een stap verder door waardevolle websitedata van ons platform te combineren met de bedrijfsdata van onze klanten. Hierdoor ontstaat inzicht in het rendement van diverse online marketingactiviteiten en helpen we tegelijkertijd onze klanten digitaal te werken.
Ontzettend veel handelingen kunnen eenmaal bewezen ook omgezet worden in automatische processen. Met de CRM-tools en ons Zolive-platform is dit allemaal mogelijk. Van standaard handelingen zoals het herinneren van een factuur tot een geavanceerde maatwerk opvolgingen binnen een werkproces.
Het is een feit dat hoe meer en hoe eerder je zaken digitaliseert, hoe efficiënter je kunt werken en hoe meer inzicht je uiteindelijk krijgt. Op basis van onze klant- en gebruikersfeedback blijven we dit continu doorontwikkelen, waardoor we naast digitalisering van verkoopprocessen ook terecht komen bij processen op de ‘werkvloer’. Denk hierbij aan werkbonnen, meerwerk, urenregistratie, etc..
Uiteindelijk brengt dit ons soms zelfs tot maatwerkoplossingen van vandaag, die de standaard zijn voor morgen. Hiermee kunnen we klanten steeds sneller helpen met groeien en hun doelen te realiseren.
Zet vandaag de eerste stappen!