CRM-tools
Starten met digitaliseren: integraties, efficiëntie en helder inzicht

CRM-tools

Digitalisering & CRM

Contactmomenten met (potentiële) klanten zijn zeer waardevol binnen een bedrijf: van een offerte aanvraag of afspraak inplannen tot complete projecten en klantopvolging

Onze ontwikkelaars hebben daarom een set aan CRM-tools ontwikkeld waar je als bedrijf prettig mee kunt werken en tegelijkertijd inzicht krijgt in zowel bedrijfsstrategie als marketingkansen en optimalisatie mogelijkheden. De CRM-tools ondersteunen hiermee onze klanten in hun groei en het behalen van hun doelen zonder de inzet van extra personeel

Op deze manier blijf je gefocust op je eigen vak en doen wij online de rest voor én met jou.

Website & CRM

Wat begon als het bijhouden van contactmomenten, aanvragen en leads op de website, is uitgegroeid tot volledige CRM-tools. Hiermee zetten wij een stap verder door waardevolle websitedata van ons platform te combineren met de bedrijfsdata van onze klanten. Hierdoor ontstaat inzicht in het rendement van diverse online marketingactiviteiten en helpen we tegelijkertijd onze klanten digitaal te werken.

Steek tijd in de juiste zaken

  • Facturatie (Zolive facturatie)
  • Offertes (opzetten, uitbrengen, opvolgen en converteren en ondertekenen)
  • Periodieke overeenkomsten (abonnementen)
  • Klantdossiers
  • Efficiëntie door slimme integraties en handige automatiseringen
CRM | Digitalisering tot op de werkvloer | Mediazo

Integratiemogelijkheden

Automatisering

Nog verder gaan: routinetaken automatiseren

Ontzettend veel handelingen kunnen eenmaal bewezen ook omgezet worden in automatische processen. Met de CRM-tools en ons Zolive-platform is dit allemaal mogelijk. Van standaard handelingen zoals het herinneren van een factuur tot een geavanceerde maatwerk opvolgingen binnen een werkproces

Digitalisering tot op de werkvloer

Het is een feit dat hoe meer en hoe eerder je zaken digitaliseert, hoe efficiënter je kunt werken en hoe meer inzicht je uiteindelijk krijgt. Op basis van onze klant- en gebruikersfeedback blijven we dit continu doorontwikkelen, waardoor we naast digitalisering van verkoopprocessen ook terecht komen bij processen op de ‘werkvloer’. Denk hierbij aan werkbonnen, meerwerk, urenregistratie, etc.. 

Uiteindelijk brengt dit ons soms zelfs tot maatwerkoplossingen van vandaag, die de standaard zijn voor morgen. Hiermee kunnen we klanten steeds sneller helpen met groeien en hun doelen te realiseren.  

Praktijkvoorbeelden

Wat het onze klanten heeft gebracht? 
  • Volautomatisch proces van aanvraag tot aan financiële afhandeling voor het uitvoeren van periodiek onderhoud.
  • Tijdsbesparing tot wel 80% in het converteren van een digitale prospect naar een daadwerkelijke opdracht door middel van de volledige CRM-integratie.
  • Verminderen van de interne communicatie door de online dossiervorming waarmee iedereen in het bedrijf bij de voor hen benodigde informatie kan.
  • De administratieve afhandeling van facturen en betalingen vrijwel geheel wegnemen en beperken tot de enkele uitzonderingen op de regel.

Waar wij als Mediazo voor staan 

  • Meedenken in de implementatie van onze tools in jouw bedrijfsproces.
  • Brede kennis van alle development en marketing aspecten doordat wij dit in eigen beheer verzorgen zonder (onnodige) tussenschakels.
  • Transparantie in het hoe en waar je data staat.
  • Persoonlijk contact voor onze klanten en training(en) op locatie
  • Mogelijkheid tot uitbreidingen om nog specifiekere processen te kunnen integreren.
Adviesgesprek inplannen
Binnen twee weken efficiënt werken en helder inzicht.

Zet vandaag de eerste stappen!