Op zoek naar een online marketingbureau in Gelderland? De online specialisten van Mediazo ondersteunen en adviseren al jaren ondernemers in de provincie Gelderland om hun online vindbaarheid te verbeteren. Want wie wil scoren op internet, moet natuurlijk op de eerste plaats goed gevonden worden.
Benieuwd naar de juiste online marketingstrategie voor jouw onderneming? Onze online specialisten gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden.
Richt jij je op de regio Limburg? Dan wil je ook dat mensen in Gelderland je online weten te vinden. Met de juiste strategie bereiken wij samen de juiste doelgroep in de juiste regio.
Een online marketingcampagne hoeft zich niet alleen op Gelderland of een specifieke stad te richten. Naast lokale vind- en zichtbaarheid kan de focus ook liggen op regionale of landelijke campagnes of een combinatie van diverse steden.
Met SEO wordt jouw website geoptimaliseerd om hoger in zoekmachines te komen.
Met SEA bereik je jouw doelgroep met gerichte online advertentie.
Bereik jouw doelgroep met de juiste boodschap op het juiste kanaal.
Als online marketingbureau in Gelderland zijn wij werkzaam in de gehele provincie, waaronder Apeldoorn, Arnhem, Nijmegen, Ede, Doetinchem, Harderwijk en Zutphen. Met vestigingen in o.a. Geleen en Almere, zijn wij daarnaast werkzaam ver buiten Gelderland. Onze opdrachtgevers bevinden zich in elke hoek van Nederland en België, waaronder Limburg, Brabant, Gelderland, Flevoland en de steden Sittard, Roermond, Nijmegen, Arnhem, Almere en Eindhoven.
Plan vandaag nog een afspraak met een van onze online specialisten.
Ik wil een afspraakOnline marketing is een verzamelnaam van alle marketingactiviteiten die via internet (online dus) plaatsvinden. Online marketing wordt ingezet om diverse online doelstellingen te behalen waarbij je boodschap over je merk, producten en of diensten via verschillende online kanalen worden gepromoot.
Online marketing komt in vele vormen. Enkele populaire (en zeer meetbare) manieren zijn social media (adverteren), advertenties in de zoekresultaten (SEA) en het verbeteren van de onbetaalde vindbaarheid in zoekmachines als Google, Bing en Yahoo (SEO).
Online marketing wordt ook wel internet marketing, digitale marketing of webmarketing genoemd.
Een online marketingbureau richt zich op het bevorderen van de online aanwezigheid, zichtbaarheid en prestaties van bedrijven en merken. De specifieke taken en diensten van een online marketingbureau kunnen variëren afhankelijk van het bureau zelf en de behoeften van de klanten.
Bij Mediazo bieden wij een compleet pakket aan online marketingdiensten en hebben wij een eigen development-afdeling. Dit stelt onze marketeers in staat om snel te schakelen en op maat gemaakte oplossingen te bieden aan klanten zonder afhankelijk te zijn van externe partijen of tools. Dit kan resulteren in een meer geïntegreerde en efficiënte benadering van online marketing, waarbij strategieën nauw worden afgestemd op de behoeften en doelstellingen van onze klanten.
De kosten voor de inzet van online marketing zijn afhankelijk van verschillende factoren, waaronder de doelen van een organisatie en welke vormen van online marketing er worden ingezet. Wanneer je succesvol aan de slag wilt met online marketing gaat het altijd om maatwerk. Bij iedere doelstelling past dus een ander kostenplaatje. Neem contact op met een van onze specialisten om meer inzicht te krijgen in de kosten voor online marketing voor jouw specifieke onderneming.
Online marketing stelt bedrijven in staat om wereldwijd of juist heel lokaal hun doelgroep te bereiken. Daarnaast biedt het meetbare resultaten en is het vaak kosteneffectiever en gerichter dan traditionele marketing.
Als je als bedrijf ambieert om groei te realiseren voor je onderneming dan kun je de verschillende online marketing diensten niet uit je marketingmix laten.
Er zijn verschillende online marketingstrategieën die kunnen worden ingezet, maar het is belangrijk om zorgvuldig te overwegen welke strategieën het meest geschikt zijn om de gewenste resultaten te behalen.
Enkele marketingdiensten die onderdeel kunnen uitmaken van een online marketingstrategie zijn: SEO, SEA, social media (adverteren), contentmarketing en e-mailmarketing. In de meeste gevallen bestaat een strategie uit meerdere aspecten afhankelijk van de doelgroep en de concurrentie in de branche.
Bij SEA wordt er ingezet op de betaalde zoekresultaten binnen een zoekmachine, terwijl SEO betrekking heeft op de organische (onbetaalde) zoekresultaten. Een groot verschil is dat bij SEA er op korte termijn al resultaten te boeken zijn terwijl SEO meer gericht is op de lange termijn en met een duurzamer resultaat. Een combinatie van SEA en SEO is over het algemeen aan te raden. Neem contact op met onze specialisten om inzicht te krijgen wat het beste voor jouw onderneming gaat werken.
SEA staat voor Search Engine Advertising, oftewel zoekmachine adverteren. Hiermee wordt het betaald adverteren in de zoekmachines bedoeld, zoals Google, Bing en Yahoo. Je betaalt om op topposities zichtbaar te zijn wanneer mensen naar bepaalde zoekwoorden zoeken. Je betaalt alleen wanneer er daadwerkelijk op jouw advertentie geklikt wordt.
SEO staat voor Search Engine Optimization, oftewel zoekmachine optimalisatie. Bij SEO wordt een website verder geoptimaliseerd op verschillende gebieden (o.a. techniek en content) met als doel hogere posities te krijgen in de organische zoekresultaten van zoekmachines, zoals Google, Bing en YaHoo. Door hogere posities te behalen op belangrijke zoekwoorden, vergroot je de kans dat gebruikers jouw website bezoeken.