Klantcases
Osseforth Opleidingen

Vernieuwingen met blijvende posities binnen Google.

Case
123Wonen

Complete online strategie voor verhuurfranchise.

Case
Osseforth Opleidingen

Vernieuwingen met blijvende posities binnen Google.

Case
123Wonen

Complete online strategie voor verhuurfranchise.

Case
AircoDirect

Snel schakelen en groei realiseren met een complete online strategie.

Case
Boels DIY

Op maat gemaakte portals voor internationaal gebruik.

Case
Go4Fit

Unieke website voor meerdere vestigingen of concept.

Case
Huurcheck Nederland

Online portal met oneindige uitbreidingsmogelijkheden voor veilig verhuren.

Case
iQ Makelaars

Focus op online groei en het creëren van een sterke online aanwezigheid.

Case
Tuinhout-Centrum

Van online onzichtbaar naar koploper in eigen branche.

Case
Vloerverwarming Limburg

69% groei in -en meer relevante leads.

Case
Zorg&Co

Online zichtbaarheid vergrote met als basis een nieuwe huisstijl en website.

Case

Updates & recente resultaten

Zolive nog veiliger met multi-factor authenticatie (MFA)
Zolive nog veiliger met multi-factor authenticatie (MFA)
11/06/2025

Om de veiligheid binnen ons eigen Zolive-platform verder te versterken, maken we al een tijdje gebruik van multi-factor authenticatie (MFA).

Klanten kunnen binnen ons systeem zelf zaken regelen: van het beheren van hun website tot het gebruik van een geïntegreerd CRM-systeem met facturatie, offertes, workflows en meer. Veiligheid en bescherming van deze gegevens is dus erg belangrijk!

Hoe werkt MFA?

Bij het inloggen vragen we naast een wachtwoord om een extra verificatiestap. Denk aan een code per mail of een melding in een authenticator-app. Zo zorgen we ervoor dat alleen geautoriseerde gebruikers toegang krijgen.

Waarom is dit belangrijk?

Veiligheid is essentieel en met MFA verkleinen we het risico op ongeautoriseerde toegang aanzienlijk. Zolive blijft op deze manier een veilige omgeving voor belangrijke gegevens en processen.

Cybersecurity is belangrijker dan ooit. We weten dat MFA het leven niet makkelijker maakt, maar willen het wel zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken.  Welk type MFA heeft jullie voorkeur? Wij zijn erg benieuwd!

Lees meer
Online toegankelijkheid wordt verplicht: ben jij er al klaar voor?
Online toegankelijkheid wordt verplicht: ben jij er al klaar voor?
26/05/2025

Vanaf juni 2025 wordt de European Accessibility Act (EAA) van kracht. Deze Europese richtlijn verplicht onder andere webshops, banken en uitgevers om hun digitale diensten toegankelijk te maken voor mensen met een beperking.

Dat houdt in de basis in dat een website of app moet voldoen aan internationale WCAG-richtlijnen. Denk aan voldoende kleurcontrast, goed werkbare navigatie met het toetsenbord, alternatieve teksten bij afbeeldingen, duidelijke structuur en begrijpelijke taal.

Geldt dit voor iedereen?
Nee, de wet is primair gericht op middelgrote en grote organisaties die digitale producten of diensten aanbieden. Ben je een kleinere ondernemer? Dan val je waarschijnlijk buiten de verplichting, maar ook dan is digitale toegankelijkheid een waardevolle stap richting inclusiviteit en gebruiksvriendelijkheid van jouw (potentiële) klanten.

Waarom is digitale toegankelijkheid belangrijk?
1 op de 5 mensen in Europa ervaart een vorm van beperking. Door nu al stappen te zetten, zorg je dat jouw online platform voor iedereen bruikbaar is. Je voorkomt hiermee niet alleen problemen in de toekomst, maar vergroot ook jouw doelgroep.  

Sparren en stappen zetten in de online toegankelijkheid van jouw onderneming? Onze specialisten kijken graag met je mee! 

Hoe ver is jouw organisatie al met digitale toegankelijkheid?

Lees meer

Laad meer nieuws

Einde

Daag jij ons uit met een nieuwe opdracht?

Laten we samen eens koffie drinken.

Daag ons uit!

Wij werken ook voor