menu

Conversie optimalisatie

Marketeers en techneuten doorlopend voor u aan de slag

Behaal meer rendement uit uw online marketing inspanningen met conversie optimalisatie. Online marketing wordt zo veel efficiënter als u meer doet dan enkel eenmalig inrichten op basis van een moment opname.

Analyse van gebruikersgedrag

Alvorens over te kunnen gaan moet er natuurlijk bepaald worden welke optimalisatie nodig zijn. Dit wordt los van een uitgebreide screening ook op basis van analyse van gebruikersgedrag gedaan. Doormiddel speciale software en een goede gebruikersbasis wordt dit gedurende een bepaalde periode bijgehouden. Met deze informatie worden dan verbeterpunten bepaald.

Content creatie en optimalisatie

Veel voorkomend is dat de content een refresh verdient om aantrekkelijker te zijn voor de bezoeker. Hiervoor werken wij samen met professionele web-tekst schrijvers.

Grafische optimalisatie

Het is goed mogelijk dat de presentatie op het web aangepakt moet worden. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van onze kennis van user-interfaces en usability. Zo kan het zijn dat we optimalisatie aanbrengen in uw website of webshop ofwel dat we grafisch een ander imago of uitstraling adviseren die beter aansluit bij uw doelgroep.

Technische optimalisatie

Steeds belangrijker wordt het technisch optimaliseren. De gebruikerservaring staat altijd centraal bij optimalisaties. Daarbij kan de techniek juist vaak een grote rol spelen. Denk hierbij aan snelle laadtijden, handige navigatie tools of dynamisch content beïnvloeden. Wij kunnen dit onderdeel analyseren en op basis hiervan de nodige actie direct ondernemen. Vaak is dit een integraal onderdeel van klanten die bij ons een website hebben op het Zo!Live Framework voor website, webshops of applicaties. 

Gebruikersstroom optimalisatie

Als alle onderdelen goed op elkaar afgestemd zijn, ervaart de gebruiker een zeer natuurlijke en plezierige flow tot het einddoel. Door dit na te streven zorg je voor het allergrootste rendement.

Partner Badge
Xolphin