Hogere CTR door nieuwe Highlight Extensies in Google Adwords

NEWS_READING_TIME_LESSTHAN 1 NEWS_READING_TIME_MINUTE.

Overzicht

Afgelopen maand heeft Google de "Highlight-Extensie" uitgerold in Nederland. Met de highlight-extensie kunt u extra USP's van uw bedrijf, acties of kortingen toevoegen aan uw advertenties in Google Adwords.

De highlight-extensie is bedoeld voor promotie van USP's, kortingen en/of acties van uw bedrijf. Waar deze informatie eerder in de omschrijving van de advertentie werd geplaatst is er nu ruimte gemaakt door Google om dit te plaatsen in deze nieuwe extensie. Dit vergt een andere aanpak bij de opmaak van uw Google Adwords advertenties. Door gebruik te maken van deze nieuwe highlight-extensies kan uw CTR ( Click Through Ratio ) tot wel 115% toenemen. Reden genoeg om aan de slag te gaan met deze nieuwe extensie. Door de highlight-extenties toe te voegen aan uw advertenties kunt u uw potentiële bezoeker/klant direct informeren over de USP's van uw bedrijf. Denkt u bijvoorbeeld aan "gratis verzending", "prijs/kwaliteit verhouding" of "vrijblijvende offerte". Door uw USP's toe te voegen aan uw advertenties zullen bezoekers eerder geneigd zijn om op uw advertentie te klikken en daardoor kennis te maken met uw bedrijf of organisatie. Meer weten over het Google Adwords Programma en wat de Internet Marketeers van MediaZo! voor uw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan direct contact met ons op via 046-4588505 of bezoek onze website, www.mediazo.nl

Publicatiedatum 22/10/2014