Klantcases
Osseforth Opleidingen

Vernieuwingen met blijvende posities binnen Google.

Case
123Wonen

Complete online strategie voor verhuurfranchise.

Case
AircoDirect

Snel schakelen en groei realiseren met een complete online strategie.

Case
Boels DIY

Op maat gemaakte portals voor internationaal gebruik.

Case
Go4Fit

Unieke website voor meerdere vestigingen of concept.

Case
Huurcheck Nederland

Online portal met oneindige uitbreidingsmogelijkheden voor veilig verhuren.

Case
iQ Makelaars

Focus op online groei en het creëren van een sterke online aanwezigheid.

Case
Tuinhout-Centrum

Van online onzichtbaar naar koploper in eigen branche.

Case
Vloerverwarming Limburg

69% groei in -en meer relevante leads.

Case
Zorg&Co

Online zichtbaarheid vergrote met als basis een nieuwe huisstijl en website.

Case
Osseforth Opleidingen

Vernieuwingen met blijvende posities binnen Google.

Case
123Wonen

Complete online strategie voor verhuurfranchise.

Case
AircoDirect

Snel schakelen en groei realiseren met een complete online strategie.

Case
Boels DIY

Op maat gemaakte portals voor internationaal gebruik.

Case
Go4Fit

Unieke website voor meerdere vestigingen of concept.

Case
Huurcheck Nederland

Online portal met oneindige uitbreidingsmogelijkheden voor veilig verhuren.

Case
iQ Makelaars

Focus op online groei en het creëren van een sterke online aanwezigheid.

Case
Tuinhout-Centrum

Van online onzichtbaar naar koploper in eigen branche.

Case
Vloerverwarming Limburg

69% groei in -en meer relevante leads.

Case
Zorg&Co

Online zichtbaarheid vergrote met als basis een nieuwe huisstijl en website.

Case

Recente resultaten & opleveringen

Aanscherping anti-spam richtlijnen: verdwijnen jouw e-mails bij jouw klanten in de spambox?

NEWS_READING_TIME_LESSTHAN 1 NEWS_READING_TIME_MINUTE.

Overzicht

In februari 2024 gaan o.a. Google (Gmail), Yahoo en Microsoft hun regels aanscherpen voor binnenkomende e-mail om spam te bestrijden. Ons Zolive-platform wordt hier proactief en doorlopend op bijgestuurd, zodat we de aflevering van e-mails kunnen waarborgen. Hiermee zorgen we ervoor dat je als ondernemer jouw (potentiële) klanten kan blijven bereiken. ✅

Vanaf februari zullen o.a. de volgende drie regels worden toegepast door e-mailproviders:

  • Er moet een makkelijk manier zijn om je uit te schrijven.
  • Er komt een maximaal aantal ‘spam’ e-mails dat je kunt afleveren bij een e-mailadres.
  • Alleen geauthentiseerde e-mails worden nog doorgelaten.

Anti-spam richtlijnen worden regelmatig aangepast en bijgewerkt door e-mailproviders om de gebruikerservaring te verbeteren en om de verspreiding van ongewenste e-mails te verminderen. Het is dan ook van cruciaal belang om voortdurend te blijven anticiperen op dergelijke richtlijnen. Wij vinden het dan ook vanzelfsprekend om voor onze CRM- en marketingklanten hierin continu proactieve maatregelen in te nemen, zodat deze altijd in overeenstemming zijn met de meest recente voorschriften.

Publicatiedatum 13/02/2024
Daag jij ons uit met een nieuwe opdracht?

Laten we samen eens koffie drinken.

Daag ons uit!

Wij werken ook voor