Marketing is het meest effectief als de juiste boodschap wordt geleverd aan de juiste persoon, op het juiste moment. Programmatic Marketing maakt dit mogelijk door online marketing aan de hand van data over verschillende kanalen heen te automatiseren. Hierdoor kunnen consumenten op grote schaal nauwkeuriger worden benaderd. En dat leidt tot grotere relevantie, een hoger CTR en dus (uiteindelijk) ook meer omzet.
Met Google mijn bedrijf kunnen bedrijven gemakkelijk gevonden worden op Google zoeken, Google maps en Google+.
Iedereen maakt fouten. Zelfs de beste webdesigners laten wel eens een steekje vallen. De sleutel tot succes is het identificeren van deze fouten voordat deze effect hebben op zowel het bezoekersverkeer alsmede de impressie van de website. Hieronder benoemen wij 8 veelvoorkomende fouten op websites.
Zoals pindakaas en jam bij elkaar passen, zo is dat ook met zoekmachine optimalisatie (SEO) & zoekmachine adverteren (SEA). Door een gedegen internet marketing strategie op te zetten en te volgen geniet u door de combinatie van SEO & SEA enorm veel voordelen en inzichten.
Zoekmachine optimalisatie & zoekmachine adverteren zijn twee verschillende disciplines. Elk bedrijf wat budget en tijd investeert in één van deze disciplines doet er goed aan om te combineren om vervolgens het beste uit twee werelden te (kunnen) genieten.
Als ondernemer bent u er dagelijks mee bezig: uw bedrijf onder de aandacht brengen! Met een goede website en enkele advertenties in de regionale dag- en weekbladen bent u behoorlijk aan de weg aan het timmeren. Toch trekt uw website onvoldoende bezoekers en vraagt u zich af wat u nog meer kunt doen. Wij hebben het antwoord!
Met Google Adwords kunt u adverteren en zo goed gevonden worden door klanten die naar uw producten en/of diensten op zoek zijn. Ontvang tijdelijk gratis € 75,- advertentietegoed gratis en probeer Google Adwords ook uit voor uw organisatie.
Als eigenaar van een website of een webshop bent u vast op de hoogte van de vele voordelen van zoekmachine optimalisatie en -adverteren. Maar eerlijk is eerlijk, ondanks u al veel te weten bent gekomen over SEO & SEA, het is nog altijd een expertise die u niet volledig zelf kunt beheren. Ook al bent u op de hoogte van alle regeltjes, richtlijnen en trucjes. Zoekmachine marketing is vooral een tijdsinvestering.
Zoekmachine optimalisatie (ook wel SEO genoemd) veranderd continu. Het is belangrijk om bij te tijd te blijven en zo de concurrentie een stapje voor te blijven. Hieronder benoemen wij dan ook 5 belangrijke aandachtspunten voor zoekmachine optimalisatie in 2015.
We zien dat steeds meer ondernemers Facebook inzetten om (potentiële) klanten te benaderen met aanbiedingen, acties en relevant nieuws. Soms gebeurd dit op de juiste manier, maar nog al te vaak gaat het bij de eerste stap al mis. Onze internet marketeers hebben daarom een stappenplan opgesteld, waarmee u makkelijk en snel een succesvolle Facebook bedrijfspagina kunt realiseren.
Organische zoekresultaten heeft de manier veranderd waarop consumenten overwegen aankopen te doen. Een goed voorbeeld is de de muziek industrie waar jarenlang fysieke exemplaren verkopen een bloeiende en succesvolle verdien model was. Inmiddels heeft het internet hier alles in veranderd! Op een soort gelijke wijze veranderen online zoekopdrachten conventionele verkoop modellen.
Men gebruikt de smartphone vooral tijdens het wachten. Onze smartphone is érg belangrijk voor ons geworden. Zelfs 80% van de mensen is (bijna) onafscheidelijk van zijn of haar smartphone. Een unieke kans voor marketeers natuurlijk!
Afgelopen maand heeft Google de "Highlight-Extensie" uitgerold in Nederland. Met de highlight-extensie kunt u extra USP's van uw bedrijf, acties of kortingen toevoegen aan uw advertenties in Google Adwords.
Laad meer nieuws