Met zoekmachines de crisis gestuurd

NEWS_READING_TIME_LESSTHAN 1 NEWS_READING_TIME_MINUTE.

Overzicht

De huidige economische crisis zal ook u niet ontgaan zijn. Wat zijn de gevolgen voor uw online marketing? Gaat u uw budgetten afbouwen of juist niet? De vraag naar de meeste producten gaat niet naar nul. Hoe bepaalt u welk marketingkanaal u nog gebruikt? Blijf slim investeren met de onderstaande tips.

1. Zoekmachine marketing is goedkoop in verhouding met veel andere media.
Voor €50.000 doet u weinig op TV, maar u kunt er via zoekmachines heel veel bereik mee realiseren.

2. Zoekmachine marketing is pull marketing.
Veel andere media pushen. Mensen met de hand op de knip zullen zich minder snel laten verleiden iets te kopen waar ze eigenlijk niet naar op zoek zijn. Als ze iets nodig hebben gaan ze zelf wel zoeken, en ze staan op dat moment welwillend tegenover informatie. Hier biedt zoekmachine marketing kansen!

Publicatiedatum 16/04/2009