NEWS_READING_TIME_LESSTHAN 1 NEWS_READING_TIME_MINUTE.
Webwinkels konden zich voor de deelcategorieën afzonderlijk aanmelden, waarna zij, als onderdeel van het GfK ShopExperience-onderzoek, werden bezocht door mysteryshoppers en beoordeeld op hun prestaties ten opzichte van 180 internationale benchmarks. Coolblue is de grote winnaar met prijzen in twee van de vijf categorieën. Het bedrijf won de prijs voor de beste customer care en beste logistieke afhandeling. Het is de basis voor de titel Beste Webwinkel van Nederland.
De webwinkels en bijbehorende deelvakprijzen vindt u hieronder :
ContactCare Customer Centricity Award | Coolblue.nl |
Copernica Online Marketing Award | Bol.com |
PaySquare Easy Buying Award | Debijenkorf.nl |
PostNL Dynamic Delivery Award | Coolblue.nl |
Product Experience Award | Independer.nl |
Uw eigen webwinkel starten of uw huidige webwinkel optimaliseren ? Bekijk dan snel de pagina internet marketing.
Bron : twinklemagazine.nl