Gedeelde budgetten in Google Adwords instellen

NEWS_READING_TIME_LESSTHAN 1 NEWS_READING_TIME_MINUTE.

Overzicht
Gedeelde budgetten zijn relatief nieuw in Google Adwords. Met het instellen van een gedeeld budget is het mogelijk om

Gedeeld budget in Google Adwords

Tegenwoordig is het mogelijk om een gedeeld budget ( advertentietegoed ) in te stellen. Het gedeelde budget wordt dan over meerdere Adwords campagnes besteed. Deze (relatief) nieuwe functie maakt het voor de gebruiker makkelijker om zijn of haar budgetten aan te passen aan je marketingplan.

Dankzij de gedeelde budgetten is het mogelijk om in Adwords bijvoorbeeld € 100,- per dag in te zetten over meerdere campagnes. Zonder gedeelde budgetten zou je zelf moeten beslissen hoe het totaal wordt verdeeld over de campagnes en is het nodig om de Adwords campagnes dagelijks bij te houden en te controleren of de beschikbare budgetten zijn verbruikt. 

Met gedeelde budgetten is het mogelijk om dat dagelijkse onderhoud en verschil automatisch aan te laten passen. Dit bespaart veel tijd in het afzonderlijk controleren en wijzigen van budgetten. 

De gedeelde budgetten kun je vinden wanneer je ingelogd bent in Adwords onder het menukopje " Gedeelde Bibliotheek ".

Heb je hulp nodig bij het opzetten en managen van je Google Adwords campagnes? Neem dan eens contact op met de internet marketeers van MediaZo! 

Adwords Gedeelde Budgetten

Publicatiedatum 21/01/2013